Công ty KDDI Việt Nam tuyển dụng

Tuyển dụng Nhân viên quản lý đơn hàng

MS 413 - F

 

COORDINATION STAFF

  • Work location: QTSC Building 9, Street No.3, Quang Trung Software City, Tan Chanh Hiep Ward, District 12, Ho Chi Minh.

    Job Requirement

  • Graduate in any education background is fine
  • Fluent in English and Japanese (N3 level)
  • Communication skills
  • Positive thinking, cooperative, eager to learn.

    Job Description

  • 2 months training for new comer about related knowledge
  • Work directly with Japanese sales for receiving orders of network service (communicate in Japanese).
  • Send order of network services directly to foreign telecom partners all over the world (communication in English)
  • Always keep concerned parties reported about order progress from the beginning until order completion.
  • Use filing systems to recording necessary information for service operation after sales.
  • Following existing working procedures to ensure maximum efficiency and safety.
  • Support service maintenance and operation after sales.

    Benefits

  • Training programs to improve your work performance.
  • Improve yourself by English class with native teacher
  • Accident insurance 24/24
  • Enjoy together with us in Company Trip, Party, Sport Activities.    

    Working time

  • Office time: 08:00 – 17:00, Monday – Friday (40 hours/week).

    Salary

  • Start from 350 (Entry Level)
  • Language allowance for N1/N2 certificate.   

    Please send your CV or contact us via:

    Phone : +84-28-3714-5151

    Email  : recruit@gnoc.kddi.com CC cv.ussh@gmail.com
    Facebook
            : https://www.facebook.com/KDDI.HCMGNOC/

     

     

    NHÂN VIÊN QUẢN LÝ ĐƠN HÀNG

  • Địa chỉ: QTSC Building 9, đường số 3, CVPM Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Quận 12, TP. HCM

    Yêu cầu ứng viên

  • Tốt nghiệp Cao đẳng trở lên (không phân biệt chuyên ngành)
  • Sử dụng tốt tiếng Anh và tiếng Nhật (trình độ N3)
  • Kỹ năng giao tiếp, làm việc nhóm
  • Thái độ làm việc tích cực, sẵn sàng học hỏi

    Mô tả công việc

  • Được đào tạo các kỹ năng và nghiệp vụ liên quan trong 2 tháng cho nhân viên mới
  • Tiếp nhận đơn hàng của khách hàng từ Bộ phận Sales ở Nhật (giao tiếp bằng tiếng Nhật)
  • Làm việc với các nhà mạng quốc tế để triển khai đơn hàng theo yêu cầu khách hàng (giao tiếp bằng tiếng Anh)
  • Theo dõi và giám sát tiến trình thực hiện đơn hàng của đối tác nhằm đảm bảo tiến độ, đồng thời báo cáo tình hình cho bộ phận Sales
  • Tuân thủ quy trình làm việc để đảm bảo hiệu quả và an toàn

    Chế độ phúc lợi

  • Chương trình đào tạo để tăng cường kỹ năng làm việc
  • Lớp tiếng Anh với giáo viên bản ngữ
  • Bảo hiểm tai nạn 24/24
  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa thường niên của công ty (Du lịch hàng năm, Tiệc, Các hoạt động xây dựng nhóm,..)

    Thời gian làm việc

  • Giờ hành chính: 08:00 – 17:00, Từ thứ 2 đến thứ 6 (40 giờ/tuần)

    Mức lương

  • Lương khởi điểm: 350 USD (Sinh viên mới ra trường)
  • Phụ cấp tiếng Nhật nếu có chứng chỉ từ N2

Hãy gửi CV tiếng Anh hoặc liên lạc với phòng Nhân sự:

SĐT    : +84-28-3714-5151

Email  : recruit@gnoc.kddi.com CC cv.ussh@gmail.com
Facebook
        : https://www.facebook.com/KDDI.HCMGNOC/

Góp ý
Họ và tên: *  
Email: *  
Tiêu đề: *  
Mã xác nhận:
 
 
RadEditor - HTML WYSIWYG Editor. MS Word-like content editing experience thanks to a rich set of formatting tools, dropdowns, dialogs, system modules and built-in spell-check.
RadEditor's components - toolbar, content area, modes and modules
   
Toolbar's wrapper  
Content area wrapper
RadEditor's bottom area: Design, Html and Preview modes, Statistics module and resize handle.
It contains RadEditor's Modes/views (HTML, Design and Preview), Statistics and Resizer
Editor Mode buttonsStatistics moduleEditor resizer
 
 
RadEditor's Modules - special tools used to provide extra information such as Tag Inspector, Real Time HTML Viewer, Tag Properties and other.